Nom del recurs: Pluja de globus | Edat dels destinataris: 3 anys |
Desenvolupament d’una sessió amb el recurs: Durem als infants a la sala de psicomotricitat. Els hi direm que es posin els mitjons antilliscants. Un cop tots estiguin a l’aula farem una rotllana i els hi explicarem la sessió. Els hi explicarem que a la sessió d’avui hem d’utilitzar la imaginació. Quan tos estiguin per la sala, els hi direm: imagineu-vos que cauen molts globus del cel, i aquets no poden tocar el terra, els hem de punxar amb el punxó imaginari que tenim al dit, o a l’esquena, o al cul, al genoll, a la ma, al cap, punta dels peus, a la panxa, etc. Els nens han de seguir les indicacions que se’ls dona en tot moment i realitzar l’acció pertinent. A més a més per a la realització d’aquesta activitat podem posar musica de fons, per a que els més menuts segueixin el ritme mentre punxen els globus imaginaris | |
Normes de seguretat: Intentar realitzar aquesta activitat en un espai ampli lliure d’obstacles, per a que no es produeixi cap accident. | |
Aplicacions pedagògiques; objectius: ü Reconèixer les seves parts del cos (mans, peus, braços, cames, etc.). ü Dominar de manera progressiva el seu cos. ü Iniciar-se en l’ús del llenguatge corporal, verbal, i musical. | |
Recursos necessaris. El propi cos, musica i un radiocasset. | |
Adaptació a altres infants: Aquesta activitat no necessita cap tipus d’adaptació, ja que deixa temps per a que els nens realitzin l’acció pertinent, ja que cadascú te el seu ritme i necessita el seu temps. Si algun nen no seguis les indicacions, l’educador/a podrà intervenir tot ajudant-lo i guiant-lo en tot allò que ha de fer (sempre deixant que el nen accepti la nostra ajuda). |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Pluja de globus
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario