Nom del recurs: Ball amb mocadors | Edat dels destinataris: 4 anys |
Desenvolupament d’una sessió amb el recurs: Durem als infants a la sala de psicomotricitat. Els hi direm que es posin els mitjons antilliscants. Un cop tots estiguin a l’aula farem una rotllana i els hi explicarem la sessió. Els hi explicarem que a la sessió d’avui hem de ballar. Per a ballar cada nen dura un mocador d’un color diferent. Uns el durant blau, altres groc, vermell i verd. Podran ballar sempre que es mencioni el color del seu mocador i quedar-se quiets, com estàtues, quan se’ls hi digui, és a dir, l’educador/a dirà: ara ballen els blaus, els blaus son estàtues i ballen els verds o ara ballen els verds i els grocs, etc. | |
Normes de seguretat: Intentar realitzar aquesta activitat en un espai ampli lliure d’obstacles, per a que no es produeixi cap accident. | |
Aplicacions pedagògiques; objectius: ü Dominar de manera progressiva el seu cos. ü Seguir el ritme de la música ü Seguir les indicacions | |
Recursos necessaris. El propi cos, musica i un radiocasset i mocadors de colors (groc, verd, vermell i blau) | |
Adaptació a altres infants: Aquesta activitat no necessita cap tipus d’adaptació, ja que deixa temps per a que els nens realitzin l’acció pertinent, ja que cadascú te el seu ritme i necessita el seu temps. Si algun nen no seguis les indicacions, l’educador/a podrà intervenir tot ajudant-lo i guiant-lo en tot allò que ha de fer (sempre deixant que el nen accepti la nostra ajuda) |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Ball amb mocadors
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario