Títol | “Peta, peta”. |
Objectiu | Aquesta activitat també forma part d’un lloc, en ell es treballen els objectius següents: - Desenvolupar estratègies; saber guanyar i perdre. - Millorar la capacitat de reacció a un estímul. - Realitzar ràpidament curses curtes. - Treballar la coordinació oculo-manual conjuntament amb la velocitat. |
Realització | Es tracta d’un joc que tot i que és en grup, cada alumne a de mirar pel seu bé propi per poder guanyar. Per fer possible aquest joc l’educadora haurà de repartir un globus a cada un dels infants. Cada infants haurà d’inflar el seu globus i amb l’ajuda d’una pinça se’l penjaran al cul. Una vegada tots tinguin el globus enganxar al cul, l’educador/a repartirà una agulla o un objecte punxant com per exemple un punxó a cada un dels infants. La mestre explicarà les normes; es tracta de que cada un dels infants haurà de protegir el seu globus al mateix temps que ha d’aconseguir punxar els dels seus companys. El joc finalitzarà quan només quedi un infants amb el seu globus. |
Durada | Aquesta activitat té una durada de 1 hora aproximadament. |
Material | Per la realització d’aquesta activat necessitem tots aquests materials: - Globus. - Pinces. - Agulles o punxons. - Música fe fons (opcional). |
Avaluació | S’ha d’observar els comportaments de cada un dels nens i desprès de realitzar l’activitat fer una posada en comú sobre el que ha passat, de quina manera hem actuat, per a que creiem que serveix aquesta activitat, etc. Depenent del que vulgui avaluar cada educador o quins objectius vulguin aconseguir, ens haurem de fixar ens uns aspectes o ens altres. |
Observacions | Aquest tipus d’activitat podem treballar molts aspectes de conductes, sentiments i fins i els podem relativitzar. També podem treballar les habilitats motrius dels nens (pressió, força, moviment, etc.). Un altre aspecte que també podem treballar és les tensions possibles entre els grups, per aconseguir un benestar col·lectiu. Que posteriorment podem posar en comú tots plegats. Considero que és un joc molt divertit en el qual els infants poden gaudir mentre aprenen aspectes de manera involuntària. |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Peta peta
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario