Nom del recurs: Caminar amb dificultats | Edat dels destinataris: 3-4 anys |
Desenvolupament d’una sessió amb el recurs: L'educadora diu als infants que col·loquin per tota la sala en peus, caminant lentament. La mestra serà el fil conductor de l'activitat, anirà anunciant les consignes del que han de fer., acompanyant als infants durant tota la simulació. Primer han de simular que les sabates els hi van petites, després grans, de puntetes, passes llargues i després curtes. | |
Normes de seguretat: L'aula utilitzada haurà de ser àmplia i còmoda, per poder moure’s sense dificultat. Podríem utilitzar l'aula de psicomotricitat que aquesta esta adequada a les necessitats dels infants. També cal recordar als infants les tres normes bàsiques: no fer mal, no fer-se mal i respectar al material. | |
Aplicacions pedagògiques; objectius: - Representar i evocar aspectes de la realitat viscuda i coneguda o imaginada i ser capaç d’expressar-ho. - Comportar-se d'acord les normes socials establertes. - Aprendre amb i a través dels altres, tot establint relacions amb actituds apàtiques i de col·laboració. | |
Recursos necessaris: educadora i suport, mitjons antilliscants, sala psicomotricitat (en el cas que no disposem d'aquesta, necessitaríem un espai adient segons les normes de seguretat. | |
Adaptació a altres infants: Hauríem d'estudiar anteriorment el grup d'infants o a la que va adreçada l'activitat, i si hi hagués algun infant amb NEE faríem una programació d'activitat, adient a les seves necessitats. La educadora ha de ser empàtic, connectar amb l’expressió de l’infant, recollir-la però no dirigir-la ni envair-la. |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Caminar amb dificultats
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario