Nom del recurs: Mou-te al ritme de la música. | Edat dels destinataris: 4 anys |
Desenvolupament d’una sessió amb el recurs: Durem als infants a la sala de psicomotricitat. Els hi direm que es posin els mitjons antilliscants. Un cop tots estiguin a l’aula farem una rotllana i els hi explicarem la sessió. Els hi explicarem que a la sessió d’avui hem de moure el nostre cos al ritme de la musica, però mentre seguim la música hauran de fer tot el que l’educador/a indiqui. Començarem ballant fins que el guia del joc digui: ara ballem sense moure els peus, els braços, les cames, el cap,, etc. O bé: ara només podem moure els braços, les mans, el cap, etc. | |
Normes de seguretat: Intentar realitzar aquesta activitat en un espai ampli lliure d’obstacles, per a que no es produeixi cap accident. | |
Aplicacions pedagògiques; objectius: ü Reconèixer les seves parts del cos (mans, peus, braços, cames, etc.). ü Dominar de manera progressiva el seu cos. ü Seguir el ritme de la música ü Seguir les indicacions | |
Recursos necessaris. El propi cos, musica i un radiocasset. | |
Adaptació a altres infants: Aquesta activitat no necessita cap tipus d’adaptació, ja que deixa temps per a que els nens realitzin l’acció pertinent, ja que cadascú te el seu ritme i necessita el seu temps. Si algun nen no seguis les indicacions, l’educador/a podrà intervenir tot ajudant-lo i guiant-lo en tot allò que ha de fer (sempre deixant que el nen accepti la nostra ajuda) |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Mou-te al ritme de la música
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario