Nom del recurs: Caminar amb actituds | Edat dels destinataris: 4 anys |
Desenvolupament d’una sessió amb el recurs: L’educadora indicarà els infants diferents actituds i els infants per tota l’aula de psicomotricitat hauran de realitzar aquestes actituds mentre van caminant, com per exemple hauran de simular que estan tristos, contents, plorant etc. | |
Normes de seguretat: L'aula de psicomotricitat utilitzada haurà de ser àmplia i còmoda, per poder moure’s sense dificultat, i una temperatura adequada. Evitant que no hi hagi cap obstacle que impedeixi l’activitat. També cal recordar als infants les tres normes bàsiques: no fer mal, no fer-se mal i respectar al material. | |
Aplicacions pedagògiques; objectius: ü Comprendre el llenguatge adult i entre iguals i expressar-se a través del moviment. ü Desenvolupar habilitats de comunicació, expressió, comprensió i representació per mitjà del llenguatge corporal. ü Aprendre amb i a través dels altres, gaudir de la relació i integrar-se en el grup tot establint relacions afectives positives. | |
Recursos necessaris: educadora i suport, mitjons antilliscants, sala psicomotricitat (en el cas que no disposem d'aquesta, necessitaríem un espai adient segons les normes de seguretat. | |
Adaptació a altres infants: Hauríem d’adaptar l’activitat segons les necessitats educatives especials tot explicant l’activitat d’una manera molt simple i mitjançant exemples. L’educadora haurà de respectar el ritme d’aquests infants, oferir-los un marc estable, segur i afectuós que els permeti expressar-se amb llibertat i seguretat. |
El llenguatge corporal i gestual engloba totes les manifestacions que realitzem amb el cos: gestos, moviments, somriures, mirades,etc.
lunes, 21 de mayo de 2012
DINÀMICA: Caminar amb actituds
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario